long time no see

söndagar är inte riktigt min grej men spenderade min så bra jag kunde. vaknade relativt tidigt och sprang hem till maria för att hoppa på hennes huvud. hon var tyvärr redan uppe så det blev inget hoppande men ändå. vi åkte med luddekudde (louise hund som maria tar hand om i helgen) och tittade på Jasmins innebandy match. tänkte också konstatera att innebandy är en bögsport och ludde är en lite böghund. (förlåt louise men toffs på en pojkhund funkar inte!). sen åt vi mat hos mig & senare kom siham hit. hon är här nu och det var en "long time no see". mycket prat och mycket som vi missat. ja. det var min dag. hörs imorgon

ps. jasmin & maria är världens underbaraste för jag fick en kladdkaka som det stog "du är bäst" på. så söta :)! it cheered me up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0