En vanlig onsdag.

Mornings. gissa vem som gick upp halv 2 idag istället för halv fyra/halv fem? me. duktigt gjort tycker jag. kom precis ut ur duschen och ska göra mig lite våfflor till frukost. synd bara att vi inte har någon grädde hemma för det är godast så. fast jag slipper ju å andra sidan ha magont hela dan. yeye. vad ska jag hitta på idag då? jo ska ta en sen lunch/eftermiddagsfika med Melina. det var längesen man såg henne so I guess we have a lot catching up to do. :)

ska även försöka få med mig ögonbryns&frans-färning hem från stan. måste fixa det snabbt innan mina ögonbryn försvinner... skulle egentligen kostat på mig att göra på salong som förra gången men det säger plånboken nej till. aja. om jag hittar något kul att ha på mig så kanske jag slänger upp en bild här ikväll. have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0