The sky is the limit

efter att ha kommit hem runt sisådär 2 tiden igårnatt satt jag uppe och konverserade på msn tills morgonen, då jag däckade direkt och vaknade inte förrän nu. nu är jag helt seg och borta i huvudet och känns som att mitt huvud är lika tungt som en sten.

ska äta lite frukost snart och sen bege mig mot stan där jag lagt undan en jeansjacka på H&M. hittade den igår and it's very pretty I must say. vad händer resten av dagen då? jo ska väl försöka ta det lite lugnt, kanske ta ett bad och ikväll blir det fest. och ingen vanlig fest, en speciell fest.. men mer om det får ni veta imorn för det kan jag icke skriva här. :) puss på er

just nu: en halvt osminkad mathilda i min I <3 skrapan-tshirt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0