h-h-h-haters!

då har man skrivit en hemtenta på 3 sidor, god damnit i'm good! känns skönt att ha allting klart nu inför lovet så man bara kan ta det Lungt (med stort L). för lovet innebär fest, sova, fira födelsedagar, må bra sådär. och ni har väl inte missat att min b-day kommer upp snart? har två tankar inför min dag, antingen slå på stort (som förra året) eller bara inse att jag faktiskt fyller 17, den otroligt onödiga åldern, och knappt fira den alls.

dagens skratt går åt ett rykte jag hörde idag. vänta, vänta... HAHAHAHA. sådärja. gah uppsala, slutar aldrig förvåna mig. har hört roliga saker om mig och en annan person men det här toppar nog allt. tack för att ni orkar lägga ner tid, tack!

Kommentarer
Postat av: Anna

ooh, Do tell me lateroo :D vill veta va roligt folk har hittat på nu för BS! :D

2010-02-19 @ 00:34:49
URL: http://reject.devote.se
Postat av: f.

folk slutar aldrig förvåna en här :)

2010-02-19 @ 18:02:29
URL: http://alotlikefrida.blogg.se/
Postat av: sofia

slå på stort, de vore DUUUUUNDER :D

2010-02-20 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0