But I know I'll go crazy if I don't go crazy tonight.

vaknade för ett tag sen, kanske imponerande för att vara jag. idag mår jag som jag förtjänar efter igår. vi började kvällen hemma hos Raquel i hennes myisga lägenhet mitt i stan. det var jag, hon, Anna och Malin som kom över. blev lite fixning, förkrökning och såklart tequilarace.

sen tog vi bussen mot lurbo och överraskade Sara som fyllde år! grattis grattis. det blev den trevlig kväll helt enkelt som slutade med att bästabästa Johannes skjussade hem mig. just nu känner jag att jag behöver en fet godispåse och en pepsi max (nerkyld också). kan någon komma hem till mig med det så vore det jättefint!

ps.. att bråka på bloggar var så LAST YEAR, gumman.







 




Kommentarer
Postat av: raquel!

AHHAHAH, bilden på mig i trappen mé maten, HAHAH!

2010-02-14 @ 18:27:11
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahaha du e rolig du :D

2010-02-15 @ 00:03:36
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0