you're love is like intoxication

waazzza fellas? jag tog en lite för lång siesta och nu är huvudet tungt och magen skriker efter mat. problemet är dock att kylen inte direkt är full och ica ligger 10 minuter för långt bort.. det är nu man ska ha sin mami här. eller en man. nej bättre, en manslav.

är inte superaktiv på bloggen nu eftersom jag snart kommer att börja blogga från en annan, startar på måndag! idag är det iallafall lördag och det brukar betyda att man ska hitta på nåt kul. men av någon anledning vill kroppen bara ligga kvar i sängen (möjligtvis med lite nudlar) och titta på filmer ikväll. om orken skulle komma kanske jag packar upp mina väskor och städar garderoben.. måste göra plats för allt nytt jag fyndade där borta! nej nu ska jag se om jag kan laga ihop någonting fort. puss!

bara en liten, liten del av allt vi fick med oss hem från affärerna i Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0