I know jah love, it is superior

hej där hemma i stugorna (eller dom flesta är nog inte hemma i sina stugor just nu). lite förvånande att jag är hemma så här tidigt (halv 2) från URF men jag kände verkligen sista halvtimmen att jag inte pallade mer. mina fötter var leriga även fast jag hade strumpor o' skor, var genomblöt och frös sate. så kände att det var dags att slänga in handduken och åka hemmåt. har ändå haft 3 dunder dagar med awesome artister. ikväll såg vi b la Busy Signal, Alborosie, Jah Cure och Mavado.

nu ska jag äta en FET donut med choklad på och bara va allmänt tjock. sen ska jag försöka packa lite och pysa i säng. behöver sömn. imornkväll lär de fan inte bli nån sömn! vi ska möta upp Camille och hennes kompis och dom ska få visa oss hur man festar i BCN!
jag första dagen i kön
vi träffade på Morgan Heritage! hur coolt?
cowgirl?
andra dagen, mellis skjussa mig från stan!
La-lalabyrint
min bebis som jag inte kommer träffa på jättelänge!
tredje dagen, hemma hos Natasha innan och förkrökade
älskar att jag ser ut som ett psyk här.. hahaha
Mellow behövde sitta. jag fixa't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0