URF

känner inte ni er helt borta i huvudet om ni råkar somna nån timme på eftermiddagen? jag får alltid panik som om jag har sovit bort hela dagen även fast man bara varit borta i två timmar. iallafall.. till något annat.

uppsala är ju en mysig liten stad även om vi ofta klagar på den. kan hålla med om att det finns få saker att hitta som är positiva men just den här veckan varje år så blir uppsala lite speciellare än andra städer. eftersom uppsala reggae festival kommer hit och det faktiskt är väldigt stort vilka stora artister som varit här, i vår lilla stad. kommer ihåg det som igår, för två år sen när jag stod bara några meter från sean paul. galet bra var han! iår är det 10års jubileum så tror det kommer bli grymt! see you there. :*


URF år.. 2006 kan det vara? ser ni lilla blondinen i mitten? det är jag, det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0