she's a monster, a beautiful monster

åh vad skönt det är att bara ligga i sängen, nerbäddad under täcket med datorn på magen och ta det lugnt. det har jag saknat faktiskt, hur konstigt det än låter. kollar igenom bilderna från resan nu och fyfan vilka minnen vi skapat alltså! har träffat underbara människor, fått en ny kusin (?), shoppat som en gaaalning, festat sena nätter, sett sjukasjuka saker, tittat på la sagrada familia, besökt camp nou, sett en kackerlacka och ja listan kan bli lång..

jag visar er bilderna sen men inte här, för jag har skaffat en ny blogg. tro det eller ej! jag känner att jag behövde nånting nytt så den kommer jag börja blogga från på måndag. den är inte riktigt klar ännu men länkar den härifrån sen! hoppas ni allihoppa följer med mig dit. :) nej ikväll ska jag umgås med min mami och min lillebror. dom kom nyss och det luktar pizza i köket.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0