Give me just one more night

okej klockan är 3 och jag är fortfarande helt död. skulle kunna sova massa timmar till men det är väl dags att gå upp nu. gårkvällen var.. stressig! haha. för mitt upp i allithop skulle jag iväg och göra annat och missade flera bra artister. det var lite synd men sen kom jag tillbaka till Bunny Wailer och ja... kan ju säga att jag inte kommer ihåg så mycket av hans uppträdande haha.. tyvärr. nu blir det iallafall att tagga till, sista kvällen ikväll med dunderartister!

shit såg just att jag har tappat min dator och den är helt trasig på kanten... jag och datorer alltså. funkar ej. oj idag är det lördag.. åker ju till barca imorgon, känns helt overkligt. får försöka tagga till, till de imorgon istället! puss på er.
ikväll ska jag se Busy Signal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0