Estamos en Barcelona!

har letat upp en barbar dator har i vor lagenhet so nu for ni en uppdatering! Barcelona ar galet. jag ar kar i staden, har vet man verkligen hur man festar! det finns so mycket att gora ockso, forutom att ligga po stranden. det ar definitivt ett stalle man moste besoka i sitt liv. har dock redan borjat trottna po spanjorerna som drar i en nar man ar ute. har varit nara po att ta till med knytnavarna nogra gonger!

som sagt ar nattlivet galet. vi har varit ute och festat sen vi kom hit, vi traffade Camille och Julia igor och festade loss po en stor klubb, Opium, till 6 po morgonen. och eftersom klubberna ligger nastan po stranden so tog vi ett nattdopp innan vi drog hem imorse. vi hanger po stranden helt slitna om dagarna men ikvall ska vi ta det lugnt. vi ska kolla om han har nogra bra filmer i det lilla rottboet han bor i. tro mig... jag forklarar nar jag kommer hem! ta hand om er dar hemma, besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0