You can make it feel so real.

halloj. känns som att det blivit mycket bilder och lite skriverier på senaste tiden så här får ni läsa lite igen. solen har hälsat på de senaste dagarna och det verkar som att den är här för att stanna. det tackar vi inte nej till, i den här kalla delen av landet! har spenderat min eftermiddag på stan vid ån med min käre jasmin. det blev en Bkool strawberry-cheesecake glass från Burger King också som har blivit min nya passion här i livet. kom in på BK någon dag vettni och smaka!ikväll är det TVkväll, gillas på hög nivå. puss :*
halloj. känns som att det blivit mycket bilder och lite skriverier på senaste tiden så här får ni läsa lite igen. solen har hälsat på de senaste dagarna och det verkar som att den är här för att stanna. det tackar vi inte nej till, i den här kalla delen av landet! har spenderat min eftermiddag på stan vid ån med min käre jasmin. det blev en Bkool strawberry-cheesecake glass från Burger King också som har blivit min nya passion här i livet. kom in på BK någon dag vettni och smaka!ikväll är det TVkväll, gillas på hög nivå. puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0