Va du leker kung fu?

tjaa. då har man sett Farsan då. skitskön film, asrolig! kvällen avrundades med en kebabrulle på My Gyros, den satte fint. kände verkligen att kvällen var fulländad där.

jättedepri att det inte är långt kvar på lovet också.. jag vill göra någonting innan det tar slut. nu i helgen. något galet! fredags var galet. i slutet av kvällen låg en på marken, en damsög fanatiskt ihop ett vinglas som någon (heh förlåt..) hade slagit sönder, någon hyvlade sönder osten och fick knäckebrödsorgasmer och den tredje fick syn på en sodastreamer och började göra iordning vatten som jag (oj..hon!) satt och drack ur och hällde på folk. och så skrattade vi. så j*vla mycket! älskar sånt, bästa människorna också. den kvällen vill jag ha i repris, tack!

jag at the moment. jattatrött verkligheeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0