Somebody wants to keep me company?

kom hem för ett par timmar sen och har spenderat min tid på soffan med ett mysigt täcke och laptopen i knäet. har tittat på New Moon för tredje gången och bunkrade upp med en massa snorpapper också. Och som en och en annan nörd ligger jag här och snyftar och känner att jag behöver lite kärlek. men min kärlek är ute och härjar på gatorna ikväll så jag fick nöja mig med att prata med honom i telefonen nyss.

och anledningen till att jag inte är ute och lever loppan är för att jag ska upp och jobba tidigt imorn, inte får duscha på 12 timmar efter solduschen och snorar på som sjutton. fräsh tjej? njaa jag gör nog alla en tjänst av att stanna hemma inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0