So tell me what you want to hear

Hej! glömde bort att skriva hej då imorse innan jag drog hit. befinner mig alltså i stockholm här jag ska bo över helgen. egentligen skulle jag åka hit imorgon men bestämde mig för att åka en dag tidigare istället. trivs ju ändå så mycket bättre här! mamma & hennes sambo är bortresta så i helgen har vi lägenheten för oss själva. imorgon blir det party men ikväll blire att ta det lugnt.

ska gå iväg och handla snart på ett litet coop som ligger 100 meter bort härifrån. kommer nog inte blogga så mycket i helgen, dels för att jag nog kommer ha fullt upp och dels för att jag har lite svårt att komma överens med internetet här... ja ni vet ju redan att jag inte är någon tekniker! ha en jättetrevlig fredagkväll, det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0