stop talking that blah blah blah

sitter o' tittar på kissie på förkväll. oj vad hon inte ser ut som hon gör på sina bilder, som på tv! iallafall. gick in och kollade min ekonomi nyss och fick ett litet glädjeskutt inom mig när jag såg att min lön kommit in. åh, det satte fint. dessutom efter att ha bränt hur mycket som helst i lördags.. hehe. men nu lägger jag undan dom och sparar till utomlandsresan i sommar!

förresten.. tänkte bara passa på att skriva en sak till. ibland undrar jag om vissa utav er tror att jag är dum i huvudet? jag får många fina kommentarer (som jag blir jätteglad av!) men vissa är riktigt elaka. och självklart från anonyma. men ni kanske borde tänka på att jag kan söka upp erat IP nummer och ta reda på exakt vem ni är? lite onödigt att skriva att man är anonym då kanske. aja, tänkte bara så att ni vet! :)

Kommentarer
Postat av: louise FUNSETH

Förlåt math.. ska jag skriva ut mitt hela namn här också? Vill du ha adressen också? Hahaha, skoja bara med dig snuttis men jag hoppas du fattar.. haha <3

2010-04-26 @ 19:14:17
URL: http://louisehelenafunseth.blogg.se/
Postat av: raquel!

puss på dig finis!

2010-04-26 @ 21:06:11
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur söker man på IP numret?

2010-04-27 @ 12:26:07
Postat av: Tilda

Man kan söka på ip numret om man anmäler kommentaren. T.ex. kan man maila com hem & telia och fråga de. Eller så är ju vissa dumma och ibland kommenterar med namn och sen försöker kommentera anonymt.

2010-04-27 @ 18:00:34
URL: http://thesevens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0