Nobody said it was easy

Fyra timmar har aldrig gått saktare.. helt seriöst. kändes som att jag varit på jobbet i en evighet då jag kollar på klockan och det bara gått en timme.. suck. men nu är jag hemma iallafall! min lilla familj är ju här över helgen och det är väldigt mysigt faktiskt. har varit och tittat på mobil också, snart har jag en ny! ni får se senare.

fick förresten ett samtal från Maria på väg hem nyss också, hon frågade mig om jag ville jobba tillsammans med henne i sommar.så jag sa ja, såklart! yes, jag ska vara fotbollsledare (paus för skratt..) tjejen som knappt vet vad en passning är, jo här har ni mig! nä men så illa är det faktiskt inte, jag ska få ta hand om uppvärmningen, leka lekar och trösta små barn. det kan jag nog klara av. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0