Det du inte vet lider du inte av

aloha! efter att tryckt i mig ipren och alvedon, tagit nässpray och halstabletter så begav jag mig till jobbet imorse. klarade min finfint utan att nysa i någons hamburgare eller liknande men ibland fick jag inte fram min röst för den var så hes.

nu har jag precis duschat och tvättat bort sminket och ska börja leta igenom garderoben om jag kan hitta någonting att ha på mig ikväll. kvällens planer blir att dra hem till Malin på inflyttningsfest. vad kan man tänkas ha på sig dårå? blir nog något enkelt med mycket smycken. och high heels till det - såklart!

kolla hur bra färgen blev från solduschen! har inget smink på mig här.
fast hade nog velat vara lite mindre orange..



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt kostar det att solduscha ?:)

2010-04-03 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0