you're such a kanye west!

go kväll folket. har inte blivit mycket bloggande idag eftersom jag började halv ett o' hade två lektioner där vi inte använde datorn. sen åkte jag hem till Chris och när jag kom hem därifrån hamnade jag direkt framför TV:n med MTV video awards. Har redan sett bitar utav den men inte hela. haha, kanye west är ju störd. har redan sett det klippet massa gånger men förstår aldrig vad han håller på med.

blev också jätteglad när T.I vann priset för bästa manliga video. tyckte att det var fint att de sa att de önskade att han kunde vara där med dem & att han snart kommer hem igen. jag önskar också det och jag längtar till han kommer ut. i'll keep waiting baby, haha.

visste ni att efter Kanyes elaka uppträdande så blir man kallad Kanye i USA just nu, om man gör något dumt. tillexempel "you idiot, you're such a Kanye". samma grej med Chris Brown, om man vill slå sönder nån "i'm gonna Chris Brown you!" haha lite kul..

spola fram till 1.06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0