yes i can se her, cause every girl here wanna be her'

go'kväll! :) idag blev den en myskväll hemma med isabella, chips, dipp & pepsi. det var nog bäst så, var så sjukt trött att jag hade inte orkat någonting annat. efter jag slutat idag åkte jag hem snabbt och lämna en dator-sladd till chris & sen åkte jag ner på stan för att fika med sofia och isabella. det var jättelängesen jag träffade sofia så de va lite skoj det.

imorgon är det kulturnatten då. fan vad jag inte är taggad alls, jag tycker att det är uppsalas mest världelösaste kväll. valborg är ändå okej, man firar någonting och det är en studentgrej. men kulturnatten? bara för att en kväll har ett namn så ska man ner på stan och dricka. yeye jag går väl with the flow men ska umgås med mina tjejor. ska försöka göra kvällen till det bästa som det går.

den här låten gör mig ivarjefall väldigt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0