utv-samtalsdag = ledig

god morgon världen. kom precis tillbaka från skolan, har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. painigt och onödigt att gå upp ur sängen för, tycker jag. men det måste ju göras så. har iallafall turen att få vara ledig resten av dagen och det ska man inte klaga på. tänkte ligga i min sköna säng ett tag innan jag tar tag i mig själv och går till ICA. jag har nämligen fått anna's jättegoda recept på snickers som jag ska baka idag.

& föresten så såg jag på blogg.se att både the hills och the city börjar på mtv.com idag. dessutom ska jag ladda ner det senaste avsnitten av gossip girl, perfekt!




Kommentarer
Postat av: Jessica

The hills & the city är bäst! :)

2009-09-29 @ 19:57:33
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0