they don't know what we been through they don't know about me and you

vad tråkigt att ni inte kan se den nya header :/ men det kommer nog! we'll just have to give it some time. :) skulle ju ner på stan och (inte) shoppa med sofia idag men hennes lantisbussar knasade så jag gick runt själv istället. det gick lika bra det! Cubus fyller 30 år idag och därför hade de 30 % rea på allting, hur billigt som helst! köpte med mig underkläder, ett par jeansleggings och på H&M hittade jag ett par snygga ankelboots och en vit stickad kofta. nu sitter jag här iallafall med en isté och väntar på att Chris ska komma. hörs senare!

jag vet inte vad det är men jag får alltid en kick av att shoppa!





Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fina saker du fick med, vart e skorna och tröjan ifrån skit snygga!

2009-09-05 @ 22:43:32
Postat av: Anonym

oj det hade du redan skrivit sorry såg att det stod HM nu!

2009-09-05 @ 22:44:49
Postat av: Mathilda

haha yes :) H&M is the best!

2009-09-05 @ 22:47:47
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0