the old gang from valsätra

hejhej, två timmars arabiska & jag är helt trött i huvet. kom precis hem efter en lång busstur med en rädd busschaufför, två stora män med hund och en irriterad kille bredvid mig som satt och tittade på sin klocka och suckade varannan minut. kom hem iaf, det gjorde jag till slut! har litet beslutsångest nu eftersom tjejerna ska till susanna ikväll och titta på film och I & S ska till Siham med macki och resten. tror jag åker till gränby (siham) för det var så längesen jag träffade the old gang' :) tänk att vi ändå håller kontakten rätt bra, även fast det var två år sen vi gick ut. & ja resten av bekantskapet ska väl till BJ ikväll. Maria, lycka till och gör inget som inte jag skulle ha gjort!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är väl inte 18?

hur kommer hon in? :)

2009-09-23 @ 20:29:15
Postat av: Mathilda

haha jo de är hon

2009-09-24 @ 00:36:51
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0