sliten o' trött.

slitage på hög nivå idag alltså. är helt trött & tom i huvudet efter igår, inte bakis dock. och det är jag glad för :). anna sov över här igår och hon åkte för nån timme sen för hon skulle på roni's match. jag tänkte hänka på men det blev inte så, stannade hemma i sängen med fler gamla the hills-avsnitt istället.

mamma kom hem för ett tag sen, hon har ju varit borta hela veckan. nu ska jag åka med henne och handla på ICA maxi, det är alltid kul. men hon är så seg, jag är klar för längesen. idag vet jag inte vad jag ska göra, försöker få tag på mr C men han ligger förmodligen och sover efter att ha varit uppe hela natten & lanat, haha. boys boys.. nej nu ska jag hjälpa mor min. hej så länge!


Kommentarer
Postat av: frida

haha jag hade samma problem med min pojke idag, dom var ju där tillsammans =)

2009-09-27 @ 21:12:25
URL: http://fridaisabellestaflin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jaså haha

2009-09-28 @ 09:35:05
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0