skräckfilm & åktur hos Sanah

god morgon. glömde bort att skriva vart jag tog vägen igårkväll men jag & sofia åkte hem till sanah i gränby. när vi väl kom dit var tjejerna ute och handlade så vi satt och pratade med hennes syster, systers kompis & bror i köket medan. när de kom tillbaka tittade vi på skräckfilm och åt jättemycket chips och godis och pepsi :) samir (sanahs bror) var också med ett tag och jag kan säga att han var nog mer rädd än alla oss tillsamans, haha.

efter den läskiga filmen åkte vi ut med hans bil för kul skull, alla tjejerna i bilen och i slutet var alla så rädda så vi nästan skakade. samir åkte nämligen ut med oss till gamla uppsala och stannade precis vid en kyrkogård. alla blev galna och det blev inte bättre av att vi skulle åka och lämna sofia ute på landet hos henne (det ligger nämligen en kyrkogård där med och det var jättemycket dimma). satt och höll sanah i handen hela vägen dit och tillbaka och när jag väl kom hem var jag tvungen att väcka min mamma för jag var så rädd, haha. men det roliga var att vi bara skrämde upp oss själva hela tiden, egentligen var det inte särskilt läskigt.


Kommentarer
Postat av: sofia ph

jag var också sjukt rädd när jag kom hem! sprang upp för trappan, direkt in på rummet och jag vågade varken kissa eller ta bort sminket för jag ville inte lämna mitt rum haha!

2009-09-19 @ 15:21:02
Postat av: alice

vad heter filmen? :) puss

2009-09-21 @ 21:55:07
URL: http://cocobrown.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hmm ja vad hette den? Rovdyr , nåt sånt. den var på norska :)

2009-09-21 @ 22:43:59
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0