need some sleeeP.

I am very very tierd right now and I really want to go to sleep. vet inte riktigt varför jag skrev på engelska men de ba' blev så. idag sluta jag kvart i ett, jag tycker om onsdagar & de va oxå pannkakor. vi ska nog inte prata om hur många jag åt heller... sen åkte jag, johannes, sanah & anna till fyris för o' fixa grejer. (vi fick oss alla ett litet illamående där.. usch alltså. stackars oss) sen var det arabiska, fick lära mig att skriva mitt namn. jag & anna klara det helt själva (not). kan bara tänka mig att de här inlägget låter helt knaZ för jag vet inte riktigt vad jag pratar om men okej. godnatt.


Kommentarer
Postat av: carro

kan tänka mig vilken dialekt du pratar med. Du var helt inne på engelska i skolan, du kan bli våran nya lärare när sofia skiter ut sin unge!

2009-09-16 @ 22:19:54
URL: http://carolinebruzitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0