min nya bästis bor i Indonesien?

åh vad jag är trött. släpade mig upp från min sköna säng till datorn för att skriva det här inlägget så.. enjoy. haha. det gick bra med bengalerna & gänget förresten. jag, malin & emma fick två st från indonesien och en från mongoliet att visa runt och äta med. jag fastnade direkt för ena indonesen, hon var asball. haha hon var typ runt 40 år och ville ta kort med mig i "the funny mirror" på vår skola. de klart, vad gör man inte för turister? sen sa hon att hon skulle lägga ut bilden på facebook, haha.

när de åkt tvingade jag mig själv på etik&livsfrågelektionen som gick så segt som en lektion någonsin har gått. sen åkte jag hem till Chris efter att han övertalat mig till att komma till honom. (jag var trött och ville hellre va hos mig men snäll flickvän som jag är så åkte jag dit). vi myste framför teven och myste med hans minsta lillebror som är så söt att man nästan vill äta upp honom. sötare bebis har jag nog aldrig sett om jag ska vara ärlig. kan kommer bli hjärtekrossare när han blir stor! haha. nej nu ska jag återgå till min säng. puss o' kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0