love my girls <3

menmen, till något lite roligare. idag var'e skola som vanligt & det var föreningsfoton som togs idag. av någon anledning hoppade jag, sofia ph, sanah & anna in i adidas-föreningens foto så jo nu är vi med där! haha ruligt. imorgon har vi vårat klassfoto och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig (woho, I-landsproblem!) men det löser sig.

efter skolan idag drog jag ner på stan och åt på cupido med Isabella. Cupido har blivit som en tradition en gång i veckan nu för tiden för oss. förut var det ju subway som ni kanske kommer ihåg men det har blivit helt uttjatat nu tycker jag. när vi ätit mötte jag sanah & anna i stan, vi köpte med oss godis och åkte hem till carro som är sjukis idag. sofia ph, kicki & susanna kom dit också och vi hade mystjejkväll. jag har verkligen insett de senaste dagarna hur underbart det är att ha världens bästa tjejkompisar, för det har jag! ibland är tjejkompisarna det bästa som finns.











& tack sofia för du sällt upp på alla sätt o' vis på sista tiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

:* Me loves mi gurl's to, and yu ar mi gurl <3

2009-09-09 @ 00:37:37
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: Sofia ph

Va söt du är! Tack detsamma för allt, hade inte klarat allt utan dig! <3

2009-09-09 @ 17:48:36
Postat av: Anonym

ja va också där om du inte minns de :)haha

2009-09-09 @ 22:05:05
Postat av: Mathilda

vem & vart? :P

2009-09-09 @ 22:11:06
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0