life's a game but it's not fare, I break the rules so I don't care

hejhej. jag har drabbats av den värsta huvudvärken man kan få. har hållt på hela dagen också, känns som att mitt huvud väger 10 kilo och bara hänger ner, gör jätteont! men har tryckt i mig en massa ipren nu så hoppas på att de ska värka. jag älskar att vi bara går till onsdag den här veckan vilket betyder att morgondagen är sista dagen på veckan. har jag glömt bort att berätta att jag ska färga håret? det blir nog någongång de kommande dagarna & det blir mörkare. :) vill ha tillbaka min färg jag hade i vintras! kan visa er vad jag brukar färga med.


Kommentarer
Postat av: siham

hihihi, det är break the rules ;d

2009-09-23 @ 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0