kan jag få någonting att slå sönder, tack?

jag måste bara säga att jag blir så j*vla irriterad på folk som står för en sak när dom inte är upplysta alls. det har pågått en stor diskution idag och jag blir bara mer och mer arg. det började med en diskution i fredags på etik&livsfråge-lektionen och idag med en inbjudan till "vi som stöttar polisen i "kriget" i gottsunda" på facebook. jag har nog inte vara så upprörd på en och samma dag. att det finns såna idioter där ute! och att det går en sån idiot I MIN KLASS. har haft en het debatt på facebook och de har verkligen ingenting att komma med. man ska aldrig ge sig in i en diskution om man inte vet hur hela historien är. de här idiotiska jävla rasisterna (ja, christoffer i min klass, rasister är vad ni är) tror på allt de ser i pressen och vad polisen säger och har inte en aning om vad som egentligen pågår. jag ber er, gå med i gruppen på facebook och gå med i diskutionen. JAG BLIR SÅ IRRITERAD.


Kommentarer
Postat av: Anna

håller med dig 100%, Hela vägen.

2009-09-09 @ 00:36:18
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: johnny

jag såg vad han skrev, be ifti skalla honom från mig.

2009-09-09 @ 07:46:09
Postat av: Mathilda

ska jag göra!

2009-09-09 @ 08:47:12
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

fattar inte att alla ska ha så mkt fördomar om "blattar" (svarthåriga fast födda här) nu för tiden -.-



jag vet inte exakt vad du pratar om men jag vill bara säga att jag håller med dig.

2009-09-09 @ 12:41:06
Postat av: Christoffer

Kul att vi håller det på en bra nivå också..

Seriöst, jag har ingenting emot att folk inte tycker som mig, men kan du snälla sluta kalla mig för någonting som jag inte är, i det här fallet rasist.



Och jag har sagt det förut, och jag säger det igen, sårade, gjorde jag någon upprörd så ber jag om ursäkt till 110%, men jag har ändå en rätt till en åsikt.

2009-09-09 @ 14:36:16
Postat av: Anonym

haha fett synd att chrisoffer såg inlägget ;d

2009-09-10 @ 11:05:18
Postat av: Mathilda

haha äsch det är väl bara bra att han vet hur jag känner

2009-09-10 @ 13:14:41
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0