it's friday i'm in loove!

aloha :] sitter o' har etikochlivsfrågor med annisen, raquel, mona & sofia a. det är inte särskilt roande, blabla alla människor är unika, vad är meningen med livet? och man måste älska sig själv. yeye. jag vill ha lunch för det är chickybis, mums! idag ska tjejorna till gröna lund och titta på håkan ikväll, ja skulle oxå med men så blev det inte. får hoppas dom har ruligt. jag ska träffa Mr C, de blir nog lika kul det :). nej nu har jag inget mer o skriva. see ya!

här är min trappa på vad jag tycker är viktigast av allt i livet


Kommentarer
Postat av: melina

good stege där ;)

haha älskar att du skrev yeye!

2009-09-04 @ 09:20:57
Postat av: raquel

självrespekt mathilda!!!!!! glöm inte dig själv! ...... skj

2009-09-04 @ 10:16:11
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha de klart, yeye :D



självrespekt!!!

2009-09-04 @ 14:28:17
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0