I'm unstopable

Hej mina vänner. nu har jag sovit ut så det räcker länge, förstår inte hur jag kan sova så länge ibland. men så är det. igårkväll efter lite seghet satte jag mig på bussen till gränby och Siham men precis när jag kommer dit så bestämmer vi oss att vi ska åka tillbaka och vara hos mig istället eftersom hon tydligen inte var ensam hemma. så vi drar tillbaka och jag städar upp lite snabbt här. senare kom våra killkompisar och vi bara umgicks och hade skoj. det var längesen man träffade dom så de va kul!

idag ska jag försöka ta tag i mig själv och färga håret, jag bestämde mig för att välja den andra (alltså den mörkare). med tanke på att det bara är toning så kommer det ju även bli ljusare med tiden. senare ikväll ska jag vara med Sanah, vi ska ha myskväll och hon ska sova här för imornbitti åker vi till Stockholm.

hej då mitt solblekta hår!


Kommentarer
Postat av: Sofia

lycka till med färgningen, det blir nog bra! :)

2009-09-24 @ 18:54:09
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0