i just want you to know '

hej & hå. jag har jättejätteont i magen bara satt ni vet. jag har ätit så mycket saker idag att jag bara känner för att spy ut allting igen.. haha kanske inte så mysigt men! det känns som jag ätit så mycket att det inte vet vart det ska ta vägen och min mage är utspänd till max. vi åt ju kinabuffé efter skolan och när det är buffé är det buffé. så är det bara. sen var det arabiska & efter det köpte jag och maria med oss massa grejer hem och satt och proppa i oss.

fick ett häfte med oss idag med alfabetet så det är bara o' köra igång och plugga in det! det ska sitta som en smäck i hjärnan nästa onsdag iallafall. åh vet ni vad jag mer gillar med onsdagar? att det är torsdag dagen efter och jag börjar 12.20. nej nu ska jag försöka hitta nått för min mage, sen ska jag ringa C och titta på TV. puss, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0