i have a feeling that tonights gonna be a good night

är på fett bra humör idag! det är ju askalas eftersom dagar som sånahär krävs ett bra humör. det värsta jag vet är att vakna upp på morgonen när man ska göra nåt kul på kvällen, och så är man på skitdåligt humör. MEN så är inte fallet idag :) tänkte städa upp lite här hemma, slå in packet till min lillebror som fyller år idag (grattis!!!) och ta en dusch. sen kommer Chris hit och umgås lite med mig & senare ikväll ska jag äta middag tillsammans med I & S och efter det kommer alla tjejorna hem till mig för förkrök/fixning.

känns som att den här kulturnatten ändå kommer bli rätt bra, när jag tänker efter så har mina förra kulturnätter varit rätt roliga. har umgåts med olika vänner och av någon anledning har jag alltid kommit bort från dom som jag hade tänkt att vara med från första början, haha.

kommer ihåg förra kulturnatten, då hade vi förfest hemma hos Emelie med jättemånga tjejer, det var jättekul. sen blev alla helt borta och de var då vi åkte ner på stan, jag godkände en pojkvän till julia på bussen (haha pinsam stund) och sen försvann alla. jag gick runt med chris och letade efter en kompis till honom som hade kommit bort. har för mig att vi var inne på grand och letade till och med,haha. nej nu ska jag ta tag i mig själv. hörs senare!

bilder från förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0