got to be startin' something

nu tror jag alla ser headern, va? :) fixade det i skolan idag så nu borde det funka. idag gick jag, som vanligt på måndagar, till halv 5 och är helt död just nu. var med Melina på ikea efter skolan oxå, skulle köpa lite grejer åt mamma. jag skulle kunna gå o' lägga mig och sova ända tills det är skola imorn igen men det går icke. fick en jättekonstig känsla på ikea också, mådde illa och kände mig helt kall & frös. det var läskigt och känner mig fortfarande lite hängig. men ikväll är det premiär för Roast på Berns, det ska jag lätt titta på. verkar skitkul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du ser man den , jätte fin blev den;)

2009-09-07 @ 19:23:00
Postat av: raquel

älskar headern :D

2009-09-07 @ 20:09:23
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Mathilda

åh tack, nu blir jag glad! haha

2009-09-07 @ 20:17:09
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

nupe samma fortfarande

2009-09-07 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0