blablabala...

morsning korsning. woho geografi as always på tisdagar, så kul! naaat.. vi har redovisningar just nu och i have no idea vad det handlar om, om jag ska vara ärlig. nu står christoffer & gabriel där uppe o' snackar och det är rena rama grekiskan, fast det är det ju oftast när dom pratar höhö.. "den globala resurstillgången...min teori på detta sätt att tänka.... man ser prognosen och beräknar.." förstår nada. meenmeen, sitter och roar mig med anna istället så de chillerill.

btw. så var roast på berns skitkul igår men lite grova skämt ibland kanske. men det var kul att det var björn gustavsson som var med. nästa vecka kommer pernilla wahlgren tror jag, undra hur det ska gå?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt bild på dig(:

2009-09-08 @ 19:10:27
Postat av: Mathilda

tack! :)

2009-09-08 @ 23:14:30
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0