besök från Bangladesh

god morgon. hade lite sovmorgon idag, skönt!  idag har vi speciell dag för det kommer en massa personer från Bangladesh (och från andra länder, kommer inte ihåg vilka) hit och ska titta på våra forumspel. vi har förberätt små teatrar med problem som kan förekomma i olika länder. min grupps teater handlar t ex om en fabrik i kina som inte ger ut löner som de ska vilket leder till att vissa inte har råd att äta på dagarna. när vi spelat upp ska de komma på lösningar till problemen. & sen ska vi gå iväg och äta med dem. haha läskigt, de är ju inga ungdomar och de jobbar inom universiteten och jag tror till och med att jag hörde några ministrar. och nu undrar ni säkerligen vafan dom gör i vår skola och tittar på våra forumspel och det undrar jag också. nej, nu ska jag fortsätta titta på en film om kenya & kina. see ya'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0