When love takes over, you know you can't deny

aloha. jag är så duktig, gick på alla mina lektioner idag, inklusive hela etik & livsfrågelektionen som är två och en halv-timme långa. men det var inte så painigt den här gången för vi tittade på film. vi såg Den nya människan, rätt bra faktiskt. djup. åkte hem till mig med sofia ett tag för hon skulle vänta på hennes mamma. min mamma är sjuk just nu så jag var duktig dotter och cyklade iväg och handlade åt henne. nu ska hon fika ute i köket men jag hinner tyvärr inte joina för jag ska snart sätta mig på bussen mot gottsunda & åka hem till Chris. vi hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt, vi såg också den filmen idag fast på historian! :o haha

2009-10-12 @ 19:18:53
Postat av: anna

When ANNA takes over, you know you can't deny. IYEYEEH

2009-10-12 @ 23:30:53
URL: http://anaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0