watch out för Mary ikväll

Är hemma från wifey Maria nu och har precis ätit mat. jag lagade själv faktiskt, ovanligt nog! hon åkte iväg till bettan och ikväll ska de ut. hon hade köpt en ny klänning som var sexy (som jag antagligen kommer att låna någongång) och akta er ikväll för då kommer hon att shejka sin rumpa på dansgolvet. Marias mamma var lite orolig för att hon skulle komma hem sent men jag lugnade ner henne med att hennes andra dotter bara skulle vara hemma och ta det lugnt ikväll. Då frågade Marias pappa varför inte jag skulle följa med, och när maria svarade att jag inte var 18 än så skrattade han jättemycket åt mig.. inte snällt alltså. menmen, snart så!

jag funderade på att åka till Gränby & Sanah ikväll men jag tror jag bangar ur och tittar på Greys anatomy, the hills & the city istället. funderar på att baka också.. var är min lillebror när man behöver honom? han är den ända i huset som uppskattar när jag bakar (har världens nyttigaste mamma). hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0