uppdatering från biblioteket

nu är det vinter (?) på riktigt. när jag vaknade imorse och tittade ut snöade det för fullt. men snälla det är ju oktober? lite tidigt är det väl iaf.. har matte just nu men sitter i biblioteket med Helin, Sofia & Sanah. har snott Helins dator nu så jag kan skriva ett inlägg till er.

slutar efter den här lektionen eftersom vi inte har någon engelska idag. jag & sofia ska ner på stan och boka tid för ögonbryn & ögonfransfärgning och sen ska jag äta med anna på stan innan arabiskan. fullt upp idag alltså. nej nu ska jag skörda min farm på farmville, ciao!

HAHA hörde nån kille här i biblioteket nyss:
Vet ni hur man får en tjej i sängen snabbt? du lagar middag men sen bränner du upp middagen så hon är tom i magen. så super du ner henne och sen går det!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gjorde du ögonfransfärgning? och hur mkt kostade det? :D

2010-02-25 @ 15:29:03
Postat av: Mathilda

jag gjorde det på Pure, inne i stan bredvid dragarbrunnsgallerian :)ca 300 kr, det blev jättebra!

2010-02-25 @ 15:43:02
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0