'too much is not enough

Vet ni vad jag gillar? att det har blivit något fel på posten och att någon tjejs cosmopolitan-tidningar blir hemskickade till mig varje månad! jag diggar'e. jag slipper betala också, haha. så nyss när jag kom innanför dörren så låg audriana lima på datastolen. ser fram emot att läsa den imorgon tillsammans med min SOLO tidning jag köpte idag.

kom som sagt precis hem. har varit hemma hos Anna i H-stam med Aylin. alla var helt slitna och vi tog en promenix till ICA med mimi, awi jag vill ha hund nununu. vi tittade på desperate & christine sen cykla ja med aylin till bussen o' hoppa på 8an i gränby. that's my night, nu ska jag se om chrille är hemma & sen ska jag prata med honooom. <3 godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0