Sveriges pinsammaste människor

jag tittade precis på ett program där Kissie, Dessie & Paow var med på (ni vet, sveriges pinsammaste bloggerskor). herregud säger jag bara! jag har aldrig kommenterat dem förut, har bara tyckt allmänt synd om dem men efter det där, de har ju överträffat sig själva. I programmet sitter de tre helt blåsta blondinderna i rad med så vitt hår att det ser ut att ramla av när som helst.

kissie, som ser ut som att hon är en mamma till dom andra två småtjejerna sitter och är jätteöverlägsen och tror att hon är tusen gånger bättre än alla andra och påpekar flera gånger att hon har Sveriges största blogg. Dessie, hon stirrar ner i marken när hon pratar och ser allmänt ut som ett retard som inte kan prata. - WHAT? omg är katrin zytomeirska gravid? shit aschberg, jag visste inte!. du sitter inte och skvallrar med sina fjortisvänner, du är med i TV, kan du anpassa dig lite kanske? Och Paow, hon såg bara ut att kommit helt fel. hon pratade så tyst att man inte kunde höra något utav det hon sa och hon höll bara med de andra.

snälla, när ska det här sluta? jag förstår inte hur de kan tjäna pengar på att skriva om hur snygga de är och hur fula alla andra är. på något sätt är de ju rätt smarta, de får in massa pengar på att "spela" dumma i huvudet. men när det har gått så långt som att man är känd som en blåst blondin, i hela sverige, borde man inte ta tag i sitt liv kanske? man behöver inte vara dum i huvudet för att få läsare. både kenza och foki är levande bevis på att man kan tjäna pengar utan att trycka ner andra. och det roligaste i hela intervjun var när Aschberg frågar Kissie hur mycket hon tjänar "de vill jag inte prata om", hahaha så kul. hon tjänar säkert inte ens så mycket som hon påstår.

Kissie påstår att blondier än snyggast och att hon själv är snyggast i hela världen. Titta på henne och titta på Kenza tillexempel, vem är egentligen snyggast? Kenza med utomlands-solbränna och lite mascara eller Kissie med spraytan, solarium, botox, läppförstoring, blondering & löshår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet men förstår inte poängen i slutändan? Handlade inlägget om vem som är snyggast av kenza och kissie eller handlade inlägget om att de tre uppblåsta skitbloggarna har gått för långt?

kram

2009-10-29 @ 18:01:16
Postat av: Mathilda

det var menat att det skulle handla om de tre uppblåsta skitbloggarna och sen irriterade jag mig på att Kissie påstod att hon var snyggast i sverige, då tänkte jag jämföra med Kenza som jag själv tycker är mycket snyggare.

Kram!

2009-10-29 @ 18:19:31
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Mathilda

poängen var att man kan tjäna pengar på sin blogg genom att vara trevlig och vara naturligt vacker också :)

2009-10-29 @ 18:21:18
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Melina

det var fett bra skrivet mathilda, håller med dig!

2009-10-29 @ 20:29:36
Postat av: Anonym

du är medveten om att du finansierar de när du går in och läser deras sk. ''skitbloggar'' .



förstår mig inte på er tjejer som är så jävla avundsjuka på deras framgång(och ja, jag tycker också de är äckliga fjortisar) och sitter och klankar ner på deras blogg men ändå läser den ? hyckleri? : P

2009-10-30 @ 01:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0