Svar till anonym angående inlägget om Kissie, Dessie & Paow

du är medveten om att du finansierar de när du går in och läser deras sk. ''skitbloggar'' .

förstår mig inte på er tjejer som är så jävla avundsjuka på deras framgång(och ja, jag tycker också de är äckliga fjortisar) och sitter och klankar ner på deras blogg men ändå läser den ? hyckleri? : P


Svar:
jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk på kenzas framgång men absolut inte på kissies. jag läser kenzas blogg dagligen och jag diggar det hon gör. jag läser däremot inte kissies blogg, har bara varit inne på den max 5 gånger i mitt liv. dessie & paow har jag bara varit inne på 1 gång var. så jag finansierar dem inte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0