nytt avsnitt av desperate housewives

sådär. efter att ha tagit bort minst hälften av alla bilder på min dator, fört över resten till CDskivor och raderat alltihopp (musik och bilder) så känner jag mig lite rädd. vet inte varför jag känner så men hela mitt liv var på den där datorn och nu finns det ingenting där liksom. det ligger löst på mitt skrivbord och det är inte säkert där.. tänk om nån kommer och snor dom? nej nu överdriver jag. ska va' lugn bara. men måste erkänna att det sved i hjärtat att reda ca 5000 låtar som jag samlas på mig under åren. nu väntar jag bara på att det ska bli torsdag så allt virus försvinner från datorn. NEJ nu känner jag att mina senaste inlägg bara har handlat om min dator så jag släpper det. har även tittat på desperate husewives också, ASBRA var det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0