Michael Jackson-tema på Idol

vet ni vad, vet ni vad? :D min dator är tillbaka, precis som ny! det är massa grejer att installera och snart ska jag börja lägga in alla bilderna. så skönt att ha den tillbaka, fick panik när mamma smsa mig idag & skrev att den var allvarligt sjuk. tror knappast jag skulle få tillbaka skoldatorn från Chrills.

just nu är jag med tjejorna, vi har varit här ikväll och mysit framför Idol. det har blivit mycket prat, kommentarer och åsikter på deltagarna och hat mot killar - som vanligt! haha. nä men ibland förstår man inte hur de tänker. visst? jag & sofia var och solade och fick ögonbrynen & ögonfransarna färgade idag också. är jättenöjd med ögonfransarna men det blev lite väl mörkt på ögonbrynen, men det går över efter ett par dagar så är nöjd ändå. :)

titta vad jag hittade i min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0