ibland känner jag att jag vill slå sönder nåt.:)

tjo. kom hem från sen lunch på stan med Melina efter att ha haft två lektioner i skolan. älskar torsdag då man börjar halv ett, woho. ringde precis ett aggresivt samtal till min käre vän sofia och var tvungen att ta ut lite ilska på henne. haha hon är bäst, hon blir alltid lika arg själv & fattar alltid. GAh. nej jag orkar inte vara irriterad mer, nu släpper jag det. haha ni fattar nog ingenting, MENMEN. snart kommer carro hit och vi ska laga mat och sånt. hörs senare. CIAO


Kommentarer
Postat av: sofia ph

haha mathilda, vi förstår verkligen varandra! kan verkligen dela känlsan av att "man vill slå sönder något" med dig!

2009-10-01 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0