Godiset på ICA norby kostar 3.90!

tjotjo. vaknade imorse och satte mig vid min dator för att skörda min jord på farmville, som vanligt då. hade på oprah i bakgrunden och åt på en mandarin. sen loggade en viss refai in på msn och hon satt också och titta på oprah och skördade. så jag fick order att gå hem till henne så det är bäst att göra det då. så jag sprang över de få metrarna mellan våra hus.

jag har suttit och läst tidningar hela förmiddagen och vi åt nyss maat mumsmums. nu har hon tesast kläder inför BJ ikväll och hon kommer att bli hot mama! nu sitter hon och läser ur SOLO "uttryck dina känslor istället för att klaga" och har kommit fram till att jag är beroende av ilska. eller nåt. haha intressant, ska jag nog lyssna på. talk to you later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAH mathilda din jääävla blatte HAHHAH

2009-10-29 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0