Glöm aldrig bort att du är bäst.

Sorry för mitt inlägg innan, men vissa människor förstår jag mig inte på. Och jag måste ju få ta ut mina känslor någonstans så vart är bättre om inte på bloggen? efter arabiskan åkte jag och anna hem till sanah med chips & godis. (jag köpte även en massa mandariner som blev mosade på vägen).

vi tyckte att hon behövde muntras upp lite & jag tror nog allt att hon var lite gladare när vi gick. :] jag älskar att se mina vänner glada, gör allt för er! vi pratade & titta på Grey's tillsammans, sen drog anna hem till Heidenstam & jag satte mig på 8an raka vägen hem. imorgon är jag ledig, som varje torsdag framöver & nu ska jag sova. natti, natti. <3


Kommentarer
Postat av: Anna

life is good when you have angels as friends :) <3

2009-10-22 @ 19:48:13
URL: http://anaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0