final destination in 3D

god kväll :) kom hem från bion för ett tag sen och fifan vilken besvikelse! den var ju sämst, haha. hade jättekonstig handling, var helt overklig och så var det världens b-skådespelare. det kändes mest som att bara för filmen var i 3D så var de tvugna att överdriva allting. nej, den var dålig. tog bussen hem med carro och hade ett litet samtal nyss med maria som är på fest nånstans, haha hon är så kärleksfull när hon är full. det blir en tidig kväll för mig ikväll för imorgon ska jag upp vid 10 och göra något jag gör alldeles för sällan; hälsar på min mormor. jag, lillebror & mamma ska åka och hälsa på henne imorn. ska bli mysigt, ser fram mot att få sova i bilen. godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0