Baby remember my name

Kom nyss hem från Stockholm där jag har spenderat dagen med mamma. vi gick på bio och såg Fame, som var lite utan en besvikelse. trodde faktiskt att den skulle vara lite bättre men den var helt okej. de hade inte ens me vissa utan de kändaste låtarna från orginalfilmen Fame. nästa gång blir det Michael Jackson-filmen, den tror jag starkt på!

efter bion gick vi och åt på Kungshallen (vi är stammisar!). sen gick vi runt i affärer och jag handlade lite halloween-grejer åt mig & anna. sen satte jag mig på tåget hem & nu är jag här. sitter o' skördar min jord på farmville .. haha pinsamt men sant. snart börjar one tree hill & det ska jag se på. see ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0